Celebrity Collabs

Hos JBS Textile Group A/S har vi stor erfaring med at håndtere collabs med både danske og internationalt kendte personer. For at opnå et seriøst og succesfuldt samarbejde, er der især to punkter, vi lægger særlig stor vægt på. Først og fremmest at de kendisser, vi vælger at lave samarbejde med, er nogle, som ønsker og virkelig har lyst til at være en del af projektet. Som har en holdning til det og ikke kun lægger navn til.

 

 

For det andet har vi stort fokus på at finde frem til en form, som afspejler den person, vi samarbejder med. Et design og et platform, der matcher, hvordan den kendte person gerne vil positioneres og ønsker at få sine produkter solgt. I nogle tilfælde opbygger vi et koncept, hvor vores samarbejdspartners navn bliver et nyt brand-navn. Som for eksempel med Cristiano Ronaldo.

 

 

I de tilfælde er JBS Textile Group A/S blot markeret på bagsiden af emballagen som producent. I andre tilfælde opbygger vi et samarbejde med en ambassadør der repræsenterer et af vores brands. Det var tilfældet med Mads Christensen. Den case er dog endt med at brandet “Mads Christensen strømper” overskyggede vores brand Marathon, som han skulle repræsentere. Derfor er Mads Christensen strømper i dag et selvstændigt brand.

 

aw16_8315-99-101_image_a4

Er moderigtigt og sporty high-end undertøj og strømper til herrer og børn. CR7 har genereret JBS Textile Group A/S’ største internationale salgssucces. Samarbejdet startede i 2013 med Cristiano Ronaldo som afsender, JBS som producent og New York-baserede Richard Chai som designer. I løbet af de første seks måneder åbnede vi 50 eksportmarkeder med forhandling i nogle af verdens førende stormagasiner og varehuse.

mads-christensen_1

mc_signaturEt strømpebrand, som er skræddersyet til det danske marked. Manden bag navnet er den danske kendis, modedebattør og foredragsholder Mads Christensen. Mads Christensen-brandet producerer mønstrede og kulørte modestrømper med perfekt pasform, til mænd i alle aldre. Konceptet forhandles i danske super- og hypermarkeder. Siden starten i 2009 har vi solgt flere millioner par farvestrålende strømper.